Wobec rozprzestrzeniania się koronawirusa (COVID-19), najważniejsze dla nas pozostaje dobro naszych pacjentów, specjalistów-partnerów i pracowników. Będziemy pomagać Wam na wszelkie możliwe sposoby.

 

Uważnie i na bieżąco śledzimy rozwój sytuacji. Popieramy wytyczne ogłoszone przez osoby odpowiedzialne za ochronę zdrowia publicznego mające na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa (COVID-19), które nakazują unikanie dotykania twarzy i oczu. Soczewki kontaktowe można stosować w sposób bezpieczny jednocześnie zapobiegając ich potencjalnemu zanieczyszczeniu, o ile będziemy prawidłowo stosować się do zasad pielęgnacji. Obejmują one dokładne umycie, opłukanie i osuszenie dłoni przed zakładaniem lub zdejmowaniem soczewek kontaktowych oraz po tych czynnościach. Jeżeli Twoi pacjenci będą potrzebowali potwierdzenia pochodzącego z innych źródeł, możesz polecić im naszą stronę internetową z informacjami dla pacjentów (link poniżej).

OCHRONA PRZED INFEKCJAMI

Zarówno dla użytkowników soczewek jednodniowych jak i soczewek planowej wymiany, zachowanie odpowiednich zasad higieny ma nadal ogromne znaczenie.

Przed zakładaniem lub zdejmowaniem soczewek kontaktowych, należy umyć ręce mydłem antybakteryjnym i wodą.

Oficjalne wytyczne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) można znaleźć tutaj.

PACJENCI, KTÓRZY ŹLE SIĘ CZUJĄ

Jeżeli Twój pacjent się rozchorował, zaleć mu noszenie okularów zamiast soczewek kontaktowych, dopóki nie poczuje się lepiej. W okresie złego samopoczucia pacjent może odczuwać większy dyskomfort oczu niż zwykle i może również więcej spać, a nie zaleca się zasypiania z założonymi soczewkami kontaktowymi.

Jeżeli pacjent stosuje soczewki jednodniowe, należy wyrzucać je po każdym użyciu tak jak do tej pory. Jeżeli pacjent stosuje soczewki planowej wymiany, zalecane jest użycie nowej pary soczewek po ustąpieniu choroby. W ten sposób dbamy o to, by na powierzchni soczewek nie pozostały drobnoustroje.

CIĄGŁOŚĆ DOSTAW

Oprócz podejmowania niezbędnych działań w celu ochrony zdrowia i zabezpieczenia potrzeb życiowych dla siebie i swoich najbliższych, mamy obowiązki wobec pacjentów, którzy potrzebują naszych produktów. Dlatego nadal będziemy dostarczać soczewki kontaktowe ACUVUE® do Twojego gabinetu lub salonu.

Chociaż zamknięcie stacjonarnych punktów sprzedaży okazało się być najrozsądniejszym działaniem, pozwalającym ograniczyć kontakty międzyludzkie, istotne jest zapewnienie pacjentom możliwości składania ponownych zamówień na soczewki kontaktowe przez stronę internetową Twojego salonu, telefonicznie lub e-mailowo.

BĘDZIEMY POMAGAĆ CI NA WSZELKIE MOŻLIWE SPOSOBY

W przypadku wątpliwości dotyczących podanych przez nas informacji, prosimy o kontakt z opiekunem klienta ACUVUE® lub odwiedzenie strony internetowej Johnson & Johnson – link znajduje się tutaj.