×

Uwaga

Could not find a Solr index corresponding to your website and environment. Your subscription contains these indexes: CLQV-157005.test.visioncarenl, CLQV-157005.test.visioncareru, CLQV-157005.test.visioncarede, CLQV-157005.test.visioncarese, CLQV-157005.test.visioncareme_en, CLQV-157005.dev.visioncarefr, CLQV-157005.test.visioncareil, CLQV-157005.test.visioncarefr, CLQV-157005.test.visioncareit, CLQV-157005.test.visioncarebe_fr, CLQV-157005.test.visioncareemea, CLQV-157005.test.visioncaretr, CLQV-157005.dev.visioncareat, CLQV-157005.test.visioncarech, CLQV-157005.test.visioncarecz, CLQV-157005.test.visioncarebe_nl, CLQV-157005.test.visioncareat, CLQV-157005.test.visioncarees, CLQV-157005.test.visioncarepl, CLQV-157005.test.visioncarech_fr. To fix this problem, please read our documentation.

 W Johnson & Johnson Vision Care (który jest częścią firmy Johnson & Johnson Poland sp. z o.o.) dążymy do zwiększenia świadomości dotyczącej prawidłowej ochrony wzroku i jego pielęgnacji oraz zapewnienia ludziom na całym świecie najlepszych rozwiązań w zakresie korekcji wzroku.

 

Historia

Jak zmieniliśmy świat soczczewek kontaktowych

Początki Johnson & Johnson Vision Care Sp. z o.o.  sięgają roku 1959, kiedy to  Dr Allen Isen, George Sitterle oraz Dr Feinbloom założyli w Buffalo  (stan Nowy Jork) firmę  Frontier Contact Lenses. Firma zaczęła się prężnie rozwijać po przeniesieniu  w latach 60. z Buffalo do Jacksonville (na Florydzie). W latach 70., zatrudniająca 30 pracowników firma, produkowała twarde soczewki kontaktowe. Wczesny rozwój firmy był możliwy, m.in. dzięki sukcesowi jej soczczewek torycznych.

Pod koniec lat 70. firma Frontier Contact Lenses  jako pierwszy producent w Stanach Zjednoczonych rozszerzyła produkcję o miękkie hydrożelowe soczewki kontaktowe.

W roku 1981 firma Johnson & Johnson wykupiła Frontier Contact Lenses doprowadzając do powstania Johnson & Johnson Vision Care (w Stanach Zjednoczonych nazywany VISTAKON®) i to był początek naszej ponad trzydziestoletniej historii.

Początki innowacji

W połowie lat 80. ubiegłego wieku firma Johnson & Johnson wykupiła  od Michaela Baya prawa do technologii Danlens dzięki której możliwe było produkowanie wysokiej jakości miękkich soczewek kontaktowych łączących doskonałe widzenie z komfortem i wygodą.

Stworzenie kategorii jednorazowych soczewek kontaktowych

W 1987 roku Vistakon zmienił na zawsze oblicze branży okulistycznej dzięki wynalezieniu ACUVUE® – pierwszych na świecie jednorazowych miękkich soczewek kontaktowych. Wprowadzono je najpierw na rynek amerykański, następnie  w latach 1988/89 na rynek brytyjski, jako pierwszy w Europie. Zarówno pacjentom jak i specjalistom szybko przypadło do gustu nowe rozwiązanie - wyrzucania soczewek po noszeniu ich, w zależności od zaleceń, przez  tydzień  lub dwa tygodnie.

Wprowadzenie na rynek kolejnej linii soczewek - SUREVUE® - dało optykom i okulistom możliwość oferowania szerszej gamy produktów swoim pacjentom.

Do 1994 r. niemal 2/3 wszystkich pacjentów noszących soczewki kontaktowe w USA wybierało ACUVUE® i SUREVUE®.

Przełom - soczeki jednodniowe

Kolejnym przełomowym momentem dla rynku soczewek kontaktowych było wprowadzenie w 1995 r. soczewek 1-DAY ACUVUE® - pierwszych na świecie soczewek jednodniowych, które sprawiły, że dla milionów użytkowników noszenie soczewek kontaktowych stało się wygodniejsze.

Soczewki jednodniowe zaprojektowano do noszenia przez cały dzień, aby pod koniec dnia je wyrzucić i następnego dnia sięgnąć po nową, świeżą parę soczewek. Dzięki temu nie trzeba kupować płynu do pielęgnacji soczewek, ani przeznaczać czasu na ich czyszczenie. Dodatkowymi korzyściami związanymi z wyborem tego rodzaju soczewek są: wyjątkowe uczucie komfortu, zdrowe wyraźne widzenie oraz wygoda.

Kontynuując serię swoich pionierskich dokonań w 1994 r. Johnson & Johnson Vision Care jako pierwszy producent soczewek kontaktowych zareklamowała swoje produkty w mediach – odzew był nadzwyczajny. Dziś jest to powszechną praktyką wśród producentów i sprzedawców soczewek kontaktowych.

Nowe tysiąclecie i następna generacja technologii

Dopiero wkraczając w nowe tysiąclecie rynek soczewek kontaktowych przeżył ponowną przemianę, kiedy zaczęto produkować soczewki silikonowo-hydrożelowe.

W 2004 r. firma Johnson & Johnson Vision Care wprowadziła na rynek swoje pierwsze silikonowo-hydrożelowe soczewki kontaktowe ACUVUE® ADVANCE® with HYDRACLEAR®, a już  15 miesięcy później - ACUVUE® OASYS® with HYDRACLEAR® PLUS.

Nie był to jednak koniec ulepszeń. Johnson & Johnson Vision Care ponownie przekroczyła dotychczasowe granice rozwoju soczewek kontaktowych wprowadzając na rynek zupełnie nowe soczewki toryczne stworzone z myślą  o pacjentach z astygmatyzmem - ACUVUE® ADVANCE® for ASTIGMATISM, 1-DAY ACUVUE® for ASTIGMATISM, a później także ACUVUE® OASYS® for ASTIGMATISM, wykorzystujące wyjątkową technologię stabilizującą Projekt Przyspieszonej Stabilizacji (ASD), pozwalającą na stabilizację soczewki na oku w 60 sekund.

Kolejnym krokiem milowym było wprowadzenie na rynek soczewek kontaktowych 1-DAY ACUVUE® TruEye® w 2008 roku. Te pierwsze na świecie jednodniowe silikonowo-hydrożelowe soczewki kontaktowe są obecnie uważane przez specjalistów za najistotniejszą innowację w dziedzinie soczewek w ciągu ostatnich 10 lat.1

W 2010 roku Johnson & Johnson Vision Care, dzięki połączeniu dwóch unikalnych technologii: Projekt Przyspieszonej Stabilizacji (ASD) oraz LACREON®, stworzyła i wprowadziła na rynek soczewki 1-DAY ACUVUE® MOIST® for ASTIGMATISM z najszerszym zakresem parametrów spośród wszystkich jednodniowych torycznych soczewek kontaktowych.2

Przyszłość

To była dla nas i nadal jest niezwykła podróż – wprowadzanie ulepszeń w dziedzinie soczewek kontaktowych i zapewnianie pacjentom możliwości cieszenia się pełnią życia. W Johnson & Johnson wierzymy w to, że innowacje i pionierskie przedsięwzięcia są najważniejsze, co znalazło odzwierciedlenie w naszym credo: Powinniśmy wprowadzać nowe rozwiązania, prowadzić badania naukowe, opracowywać innowacyjne programy (…) Trzeba inwestować w nowy sprzęt, wprowadzać nowe urządzenia i nowe produkty.

Dlatego staramy się nieustannie wprowadzać innowacyjne rozwiązania i będziemy udostępniać Państwu nasze najnowsze osiągnięcia

1. Eye on the Future Study, THE VISION CARE INSTITUTE® 2009.

2. Dane firmy JJVC, 2011 oparte na ogólnodostępnych parametrach produktów, kwiecień 211. Zakres 1-DAY ACUVUE® MOIST® for ASTIGMATISM 2,8 razy szerszy niż najbliższego konkurenta

 

Nasze credo

Credo po łacinie oznacza wierzę. W Johnson & Johnson wierzymy w wartości zawarte w słowach Naszego Credo, wierzymy iż stanowi ono podstawę filozofii firmy i jest bazą, na której opieramy wszystkie nasze działania. Dokument przetłumaczony na ponad 50 języków świata już od ponad 60 lat pomaga pracownikom firmy na całym świecie podejmować właściwe, etyczne decyzje mające pozytywny wpływ na społeczności, w których działamy.

Więcej informacji o Naszym Credo Znajda Państwo tutaj