W Johnson & Johnson Vision Care Companies wierzymy, że wspieranie rozwoju Twojej praktyki to coś więcej niż tylko dostarczanie najlepszych produktów. Rozumiemy wyzwania z którymi na co dzień musisz się zmierzyć i staramy się zapewnić Ci wsparcie, abyś mógł odnieść sukces. Na podstawie rozmów z naszymi klientami stworzyliśmy program rozwoju salonu optycznego „Twoje Sukcesy z Naszym Wsparciem”. Pozwala on nam na jeszcze lepsze zrozumienie Twojej sytuacji biznesowej i zapewnienie odpowiedniego wsparcia.

Co miesiąc wykonujemy badanie satysfakcji naszych klientów z całej Polski (NPS). Na podstawie jego wyników staramy się poprawić obszary naszej dotychczasowej działalności i tworzymy nowe, jeszcze lepsze narzędzia, których zadaniem jest wpieranie rozwoju Twojej praktyki.

Program „Twoje Sukcesy z Naszym Wsparciem” obejmuje następujące obszary:

 

Innowacyjne produktY

Chcemy nieustannie dostarczać Ci soczewki kontaktowe najwyższej jakości, będące solidnym fundamentem do rozwoju praktyki. Z rozmów z naszymi klientami wiemy, że kluczowi dla sukcesu każdej praktyki są szczęśliwi pacjenci, w pełni zadowoleni z noszonych soczewek, którzy są lojalni i polecają je innym. Pragniemy pokazać Ci w jaki sposób, dzięki soczewkom kontaktowym ACUVUE®, można każdego dnia pozyskiwać takich szczęśliwych pacjentów.

 

Profesjonalna edukacja

Zwiększyliśmy listę szkoleń regionalnych w ramach programu ACUVUE® Eye Health Advisor®, poświęconych praktycznej nauce aplikacji sferycznych i torycznych soczewek kontaktowych, aby mogła z nich skorzystać jeszcze większa liczba specjalistów w całej Polsce.

Organizujemy również największe w Polsce i w tej części Europy, Międzynarodowe Sympozjum Naukowe ACUVUE® Eye Health Advisor® – podczas dwóch dni wykładów, wybrane zagadnienia z zakresu kontaktologii prezentują wybitni polscy i międzynarodowi specjaliści.

 

Praktyczne narzędzia i materiały

Staramy się wspomóc rozwój Twojej praktyki m.in. poprzez indywidualne działania marketingowe oraz szkolenia dla pracowników salonu. Podczas szkoleń asystenci sprzedaży uczą się odkrywania potrzeb klienta i prowadzenia rozmowy tak, aby był on zadowolony z obsługi i zarekomendowanego produktu. Jest to niezwykle ważne nie tylko w sprzedaży soczewek kontaktowych, ale także okularów.

 

Lepsza obsługa klienta

Niezależnie od tego czy chodzi o dostawę naszych produktów, sposób składania zamówień czy obsługę zwrotów, staramy się wprowadzać nowe udogodnienia, aby uczynić współpracę z nami jak najprostszą.

Chcemy wspierać rozwój Twojej praktyki i pomagać Ci w odnoszeniu sukcesów.

Aby dowiedzieć się więcej porozmawiaj ze swoim Przedstawicielem Regionalnym ACUVUE®.